Naturalne linki w treściach sponsorowanych

Dla pozycjonera próbujące reklamować daną stronę www na określone słowa kluczowe i sprawić, ażeby wyświetlała się w wynikach odnajdywania pod konkretną frazę na wysokich pozycjach, najistotniejsze jest zdobywanie cennych i wartościowych odnośników. Najlepiej także, żeby były to całkowicie naturalne linki albo idealnie takie udające, umieszczane na tematycznych witrynach z wysokim TR, zaindeksowane przez roboty Google oraz dodatkowo mające dużą moc SEO, przenoszoną potem na docelową witrynę.

Jednym ze możliwości na ichniejszym zdobycie jest umieszczanie specjalnych artykułów na wybranych portalach www, gdzie w treści takich tekstów zamieszcza się link do witryny ukryty pod konkretnym anchorem. Nie są to z całkowitą czyli stu procentową pewnością typowe artykuły sponsorowane, jakie odkryć można na wielu stronach internetowych, niemniej jednak zawsze zwiększają one tematyczną moc ukrytego w nich linka. Dzięki temu pozycjoner ze znakomitym skutkiem ma możliwość unikać zjawiska ściganego przez Google, jakim są nienaturalne linki kierujące do danej strony. Nienaturalne w tym wypadku oznaczają odnośniki umieszczane na „podejrzanych” portalach, klasyfikowanych przez wyszukiwarkę jako niewiele wartościowe, nietematyczne, niskiej jakości a w pewnych przypadkach dosłownie jako typowe strony spamowe. Największą moc reklamową – i jedną z większych, jeśli chodzi o kontekst SEO – mają jednak linki umieszczane w treściach wspomnianych wyżej artykułów sponsorowanych. Dzięki nim internauci trafiają na docelową stronę dwoma sposobami – klikając w ukryty link oraz czytając treść tekstu i zapamiętując nazwę firmy lub produktu.

Post Navigation