Blog z artykułami a kwestia SEO

W jaki sposób sama nazwa wskazuje, zawartość bloga z różnymi artykułami jest dość oczywista. Okazuje się natomiast, że ta oczywistość posiada różne wymiary – artykuły mogą być bowiem zarówno monotematyczne, jak i wielotematyczne. Mogą posiadać umieszczony w treści link kierujący do zewnętrznej strony lub być tego linka pozbawione. Mogą mieć określoną długość minimalną jak również być zaledwie kilkuwyrazowymi wstawkami.

Tak wielka różnorodność stwarza, że każdy blog z artykułami należy oddzielnie charakteryzować i opisywać. Dzięki temu zachowuje on własną unikatowość i oryginalność na tle innych blogów tego typu, co jest niesłychanie istotne na przykład w biznesie SEO. W niej liczy się bowiem nie tylko wysoka jakość bloga, duża ilość wiodących do niego linków oraz regularna moderacja, ale właśnie i unikatowość, o która wbrew pozorom wcale nie tak łatwo. Wielu blogerów zaraz bowiem nastawia się jedynie na zarobki ze swoich blogów, w całości zapominając o tym, że powinny one być kierowane głównie do samych użytkowników. Blog z artykułami nie będzie bowiem postrzegany jako praktyczny (czy to dla pozycjonera czy dla codziennego internauty), jeśli nie będzie zadbany, prowadzony regularnie, bez ustanku modyfikowany. Niestety blogerzy nadal o tym zapominają, wstawiając na swoje blogi nieciekawe, nudne i nieatrakcyjne informacji, w większości wypadków bezsensownie powielane z innych serwisów. Takie działania z całą pewnością nie sprawią, że blog będzie w większości wypadków odwiedzany, a co za tym idzie, że w niedługim czasie zyska stałe grono wiernych czytelników.

Więcej informacji znajdziesz: link.

Post Navigation