Czy pozycjonowanie ma alternatywę?

Wielu ludzi zastanawia się na tym czy pozycjonowanie posiada jakąś opcję. Wielu specjalistów twierdzi, że tak – twierdzą, że jest nim AdWords. Ja jednakże twierdzę, że pozycjonowanie jest całkowicie czymś innym i AdWords samo w sobie nie stanowi rozwiązania dylematu braku pozycjonowania w firmie. Już tłumaczę dlaczego.

Otóż pozycjonowanie jest działaniami, które ma na celu odnalezienie drogi do klienta poprzez naturalne wynajdowania. Jednakże AdWords jest typem reklamy CPC czy płatności za klik, a na pewno w jaki sposób się domyślasz pozycjonowanie jest zypełnym zaprzeczeniem płatności za klik. Do tego istnieje bardzo duża grupa użytkowników, którzy w sposób negatywny podchodzą do jakichkolwiek form reklamy. Możesz powiedzieć, że pozycjonowanie stron to także forma marketingu i ja się z Tobą zgodzę. Jednak zwyczajni konsumenci internetu tak tego nie odbierają. Dla nich naturalne wyniki przeszukiwania to świętość w której nie są wstanie dostrzec ingerencji marketingowca a w tym przypadku pozycjonera. Użytkownik uważa, że algorytm wyszukiwarki przedstawił mu najlepsze firmy czy też sklepy dla jego zapytania. Stąd także konwersja z rezultatów naturalnych niekiedy wielokrotnie przewyższa tą z reklam typu CPC. Sprawdź nasz katalog firm który daje Tobie możliwość stosownego zaprezentowania swojej firmy w sieci.

Post Navigation